24 Temmuz 2011 Pazar

Knight Komik Resimler , Komik Ata Sözleri , Komik Şiirler

KOMİK RESİMLER



 




 








--------------------------------------------------------------

Azrail elinde orak simsiyah pelerini ve bütün ihtişamı ile Knight
Oyuncusunun yanına gelir.

Azrail : Evlat seni Almaya geldim!!! Gidiyoruz

Oyuncu : Aga dur %3 kaldı level atlıcam
Azrail : Ne diyorsun sen??? sen kimle konuştuğunu biliyormusun???

Oyuncu : Hayır bilmiyom hangi clandasın
Azrail : Ne diyorsun sen!!! Ben Azrail!!!

Oyuncu o ara Knight kasmayı bırakır ve azraile yönelir
Oyuncu : Ooo abi elindeki ne o öle bardishmi

Azrail : Lan ne diyorsun geçircem şimdi kafana orağı. Bardish ne lan ORAK O
Oyuncu : Duymadım valla abi. Forgettendanmı çıkyo? + bastınmı

Azrail : Bırak laf kalabalığını son duanı et!!! Terlettin beni be
Oyuncu : Abi terleme ya bak pelerin yapışmış terden sırtına. Ne o siyah

pelerin? grade kaçsınız
Azrail: LAN sen beni delirtecekmisinnnnnnnnnnn

Oyuncu : Aga neden kızıyon yaw ne istiyon sen
Azrail : Canına almaya geldim!!!! Öldüreceğim seni!!!

Oyuncu : Aga öldürme ne olur knight clerkten paso 500 national point alyoz
yaw para kalmadı Sende para varmı?

Azrail : Ne yapacaksın ölüme giderken parayı??????
Oyuncu : Azrail değilmisin son isteğim bu

Azrail : Al şu 100 YTL'yi sus yeterki . hadi çabuk gideceğiz. Dellendirdin
beni daha 1000 tane adam var öldürmem lazım

Oyuncu : Aga bi günde o kadar adam öldürme . transfer yapıyor derler
forumlarda ayrıca bu 100 YTL ile 20 tane GB alırım anca

Azrail : Ne diyonn lan sennnnn. başıma belamısın sen yaaa
Oyuncu : Bak sol profilden bakınca Aposlara benziyorsun

Azrail : Senin canını almayacağım!!! Zaten bu oynadığın Oyun seni
öldürmüş!!! ikinci kez ben alamam ben gidiyorum

Oyuncu : Aga nereye gidiyon x3'de talos var gel keselim buffermısın sen..
Alooo nereye gidiyorsunn

Azrail : ALLAHIM NEYDİ GÜNAHIM BENİM!!!!
Oyuncu : Shoutdan büyük yazma bağırma manan gider. Buda noobmu ne. Aga
nereye gidiyornnnn Pelerin vercenmi bana? clan aga AGA AGA

---------------------------------------------------------------------------------
Eslanttaki resserlerin muhabbetleride manyak yaa
Resserin biri: gel mucizevi taşlar bunlarr insanı hayata döndürüorlarr gel 19k
Diğer Resser: Yok yaa sanki benim taşlar hasta edio bnimkine gel 18k
Warriorun birisi ise: Eğer taşlara muhtaç olmak istemiorsan gel 9k ya potlar.bi içen bir daha içioo...


------------------------------------------------------------------------------------

Savaştayıs herkes orcların kalesine koşturuyor adamın birisde şöle dior
adam: abi dur bişiy sorcam
ben:sor bakalım
adam: ama gülmek yok
ben: hadi ama işim war
adam: baba bunların hepsi nereye koşuyor böle.Promosyon felammı war?
Ben: yok olm şimdi orcların kalesini basıcaz
adam: Orcc nee?Yenilir yutulur bişiy mi?
ben: heee en güselide yumurtalı orc tavsiye ederim
adam: Oke abi nerde bulabilirm bu orcu
ben:süpermarketlerde
adam: çok saol abi görüşürüs
ben: ne demek görevimis


--------------------------------------------------------------------------------------

Beyler buyrun knight çakkıdı çok manyakk



Buralardan CZ ye gidesim var
Yeniden level kasma hevesim var
Ne warsa attım İNN e
Cart die yeni char a giresim var

Katlanıyoruz herkes gibi karuslara
E açıklarımız eksiklerimiz var
Ama hem kel hem fodul karusları
Hart die yiyesim var

Çat diye nowa atmak üzereyim
Neresinden tutup da düzelteyim
Ortağı olmuşum humanların
Herkese nowa atasım var

Çat diye nowa atmak üzereyim
Neresinden tutupta da düzelteyim
Ortağı olmuşum humanların
Herkese sövesim var

Amanda hadi kalk kaynaşalım karuslar
Çakkıdı çakkıdı nowa laşalım karuslar
Azıcık alttan azıcık üstten ( CZ nin )
Hoppidi hoppidi hoplatalım karuslar

Nowa town benim fikrim mi
+7 Elixir i +8 e basmak niyetim mi
Olur mu acaba olmaz mı
+7 Elixir yanınca Yuhh die söverim

Online oyunlarım mı
Annem Knight ı silmiş, Resmi duyumlarım mı
Verin oyunlarımı
Kah kah gülesim var

Çat diye nowa atmak üzereyim
Neresinden tutup da düzelteyim
Ortağı olmuşum humanların
Herkese nowa atasım var

Çat diye nova atmak üzereyim
Neresinden tutup da düzelteyim
Ortağı olmuşum humanların
Herkese sövesim var

Komik Knight Atasözleri

Alma harpynin zehrini çıkar helcinin göbeği

Denize düşen lamiaya sarılır

83 lwl da olsan padişahda olsan pelerinde alsan sw ye muhtaçsın

citin giydim aga sandılar pelerin giydimm paşa sandılar

ks ci ks cinin külüne muhtaçtır

bana bir lwl kastıranın 10yıl kölesi olurum

bufsuz partynin cezasını mageler ceker

bir sw nin 40 yıl hatrı vardır

ışıldayan silah pas tutmaz

haungada yatan kongauyu potla keser

sakla potunu gelir zamanı

öfke ile saldıran rezz ile kalkar

ayağını sheline öre uzat

ork dostun olcağına human düşmanın olsun daha ii

güvenme buffera pot al yanına

rogue ile yatan delik deşik kalkar

Hiç yorum yok: